Subject: FW: "Õiguse eest seisja" auhinna kandidaatide esitamine 2024
From: "Harju MK info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 09:56:16 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, August 16, 2024 8:51 AM
To: Harju MK info <[email-masked]>; Pärnumk info 
<[email-masked]>; Talhk info <[email-masked]>; Tallinna 
Ringkonnakohus info <[email-masked]>; Tartu HK Tartuhk info 
<[email-masked]>; Tartumk info <[email-masked]>; Tarturk info 
<[email-masked]>; virumk.info <[email-masked]>; Tallinna 
Linnakantselei <[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond 
<[email-masked]>; Notarite Koda <[email-masked]>; Patendivolinike Selts 
<[email-masked]>; Eesti Juristide Liit <[email-masked]>; MTÜ Eesti 
Kohtunike Ühing <[email-masked]>; Eesti Mälu Instituut <[email-masked]>; 
[email-masked]; Vabaühenduste Liit <[email-masked]>; Finantsinspektsioon 
<[email-masked]>; Eesti Memento Liit <[email-masked]>; [email-masked]; 
[email-masked]; [email-masked]; Helje Mets <[email-masked]>; Läänemaa 
Omavalitsuste Liit <[email-masked]>; [email-masked]; Põlvamaa 
Omavalitsuste Liit <[email-masked]>; [email-masked]; 
[email-masked]; [email-masked]; Valgamaa Omavalitsuste Liit 
<[email-masked]>; [email-masked]; Võrumaa Omavalitsuste Liit 
<[email-masked]>; [email-masked]; [email-masked]
Subject: "Õiguse eest seisja" auhinna kandidaatide esitamine 2024

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: "Õiguse eest seisja" auhinna kandidaatide esitamine 2024

Registreerimise kuupäev: 16.08.2024

Registreerimise number: 1-13/6119.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee